2018-04-22

3月雜碎


 HI~~~~~~~ALOHA~~~~~~
3月好似好多野做,但已經回憶唔到忙乜,淨係記得冇咩休息過咁,不過我嘅休息係星期六日都冇野要做戈種叫休息,記得做野有啲野令我覺得好嬲,但冇記喺小氣簿所以唔記得左,有都唔係到講啦,痴左線咩

3月匆匆去到4/3我就同男朋友子飛左去英國同愛爾蘭,所以都冇咩野,返黎肥左好多,痛心,半年食齋嘅輕盈十幾日嘅旅行就打破左


男朋友子日本買返黎嘅手信,我同佢講前幾日O係7仔買黎飲過,男朋友子信唔過呀,比任務佢做話做完,返黎一睇買漏左一半野~~~~當然小佢都唔會有反應,就好似尋日買早餐話要檳城墨魚餅米,返黎變左平平無其嘅墨魚餅撈幻麵,可怒也!!!好想禁住佢喺地下打到變米奇老鼠聲

某日上完IPOR返屋企

影左張拳頭相比男朋友子講話我而家好嬲,應該路人唔知做左乜,唔記得左LU

之前買梅酒的老闆子,同事問老闆問我要唔要啲浸酒梅子,多到吃不完,當然要,好好味呀~~~~~

警察同樂日,次前啲紀念車仔比人拎左去炒,痴線架而家啲人真係!!!違左去冇得玩遊戲,不過有排隊同警犬影相,熱到啲犬索下索下咁

朋友子請我去盧巧音演唱會,自問只識幾首歌,嘩~~~~澳門博覽館個音響差到~~~請左一1都以為睇到LIVE嘅歌手李惠敏,佢好正,以為佢會唱你沒有好結果,點1冇,不過好識搞氣氛

事後吃了生蝦,好好味

我自己整嘅GEL甲,滿意

警犬表演緊,不過企得後唔係好睇到~

唔好飲,SIDE左我廿蚊

好得意呀,係大蕃薯

轉眼HAPPY FRIDAY放工拖GIP去碼頭坐機場船去機場,光速腳廿分鐘就由屋企拖左GIP去碼頭,以後唔使CALL的咁辛苦

見咁多等諗住睇下等咩明星啦,點知見佢地揸住韓文牌,即走

唔知邊日行過見到有隻肥貓

咁肥,一D都唔似街貓

明軒雞湯米~~~好食~~~連湯都飲埋,

與毒瘤子慶祝生日~~~~~~兼頒發錦旗

OCTA都上鏡~~~~~


曬到痴線

音音演唱會撞到好多人啊,好彩有打扮下


BYE~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言