2018-05-01

買買買買買左乜之Selfridges 同 Dokodemo第一波~~~~~~~

 hi~~~~~~~~~
冇咩好講

買左呢啲 其實諗左好耐落唔落單 好抑鬱,難得LOOP到SUQQU上架限量版眼影,好想買,點知成個LUNCH BREAK佢都HANG機,不幸咁眼白白睇住佢 OUT OF STOCK~~~~~天呀~~~夠竟炒家多、FANS多定貨唔多~不過其實最想買日本個向日葵眼影,好想要個黃色眼影!!!!!!之後敗走去睇特價鞋,發現TOMS有碼折左$255~~~~唔係唔買嘛~~

今次淨係買化妝品


Clinique Cheek Pop Melon Pop - 聞名已久呀,見Melon pop返左貨百幾蚊就買一粒,顯色度唔高,但可以瘋狂咁掃,掃完幾健康,係令人覺得健康嘅顏色,皮膚白應該更加明顯。搞到好想再買其他色試下 雖然係膠 但整體質感唔錯 放去ESSENSE到睇就高下立見


Nars Radiant Creamy Concealer Honey -  用悶了wet and wild,中間日子都係用Anastasia個concealer ,放果都唔錯,不過縑麻煩係個mug仔,用手指拎,幾天下來nars表現好似更勝一籌,我又心思思想買estee lauder 個double wear concealer .........用曬呢枝先!!!

Marvis Toothpaste Flavor Collection ........失禮,其實係買黎做手信,一人一枝好方便,同喺英國買一樣姐!!



跟住就係DOKODEMO下海!! 


其實初初睇DOKODEMO係為左買安室奈美惠CON,不過久不久看佢個介面都有所進步,不過有啲翻譯都幾差,好似GMARKET咁,真係完全唔可以盲買,有啲野貴過澳門超多,運費EMS到澳門一律7十幾蚊(長期優惠,都好快到澳門),另外如果經唔同店買野會有集運費,又係七十幾蚊,精明的禾當然只會在一間店買曬。


普普通通嘅包裝啦~~~~是但啦冇爛就得


Panasonic電熱睫毛夾-EH2331PG,以前咪話莎莎個廿蚊電熱睫毛夾好用嘅,我到現在都唔否認,不過太陽春,長期要搵膠紙痴實個電池蓋,唔介意係值得買黎用。其實我想買充電式,耐何冇,呢個超好用,用手推上去先會有電發熱,發熱速度都算快,除左平時睫毛根部個夾實,仲另外有個夾會同步夾埋睫毛一尾端,如此,一次過就會夾到好靚嘅月兒灣灣照九州嘅睫毛,一步到位,我覺得幾值得買,不過唔知有冇買貴


今次其實係想買WHITE LADY~~~~~澳門搵來搵去最多淨係買到HADA個油同G LOTION,其實一度想去淘寶日本直郵返黎,不過唔知點解都係買唔到,短期內又睇唔到動機過香港,咁上網買啦!! 格格價先HABA HK ONLINE SHOP賣緊$440,呢到就3887YEN一枝,所以點都平啲~買兩枝!!用緊啦,同水差唔多,效果,未睇到。 WHITE LADY比香港買平,但G LOTION就比SASA買貴左幾十啦!連我啲數盲都睇到


買間舖頭都幾多野買,順手買左盒茶,1000YEN有找~50包,抵飲~~~~




BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 則留言:

  1. Hello 我想問下你係用邊個付款方式?我用Visa信用卡同paypal都係比唔到錢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都係普通visa card ah

      刪除
    2. 我想問下Dokodemo你係用邊間銀行既visa卡架?我試左用中銀既Visa卡都係比唔到😭,我以為佢係唔accept澳門既信用卡

      刪除