2018-05-27

去去去去去左邊之英國蘇格蘭SKYS PIE CAFE

渣車入天空島玩 朝早去左行山
泊車時見到啲外國人喺到換曬行山鞋
我地冇點理就行上去
啊屌 點知落完雪又曬啲雪溶啦
咁條路就變左爛泥混雪加泥水
我地行到對鞋濕九曬
中段太唔對路要折返返落去
之後我地就話外國人都要換行山鞋時我地就唔好仲著波鞋行咁傻子了
見到啲細路笑嘻嘻咁行上去好葡萄

行完都差唔多中午要搵野食
嘩 天大地大夠曬靚 野食隨時方圓十里都冇
渣渣下見到標誌話有野食即刻剷落去食

一入去話FULL曬要等半個鐘 我地商量一下決定買外賣上車子食
咁就快好多唔使等入場啦
不過鐘意影相嘅人應該會等入去食因為設計好"ETSY"

呢間野叫SKYE PIE CAFE ,一GOOGLE就會搵到佢個網,又得食有得住有得買,左邊間房啲野係賣得嘅,不過超貴,我覺得唔值

有呢啲影相必備嘅野

有呢啲影相必備嘅野

有呢啲影相必備嘅野

個樓梯扶手好得意

慌你唔影相呀!!

買完就閃啦 渣個大大太陽地方曬返乾對襪同鞋呀,呢個魚批超好味,內藏好多青口,回味無窮,應該係成個旅程食過最好食嘅野之一,好好好好味,中午去時已經滿曬人,等攞PIE時聽到咩批賣曬咩批賣曬,佢都幾好生意~

靚人靚景靚批 好滿足嘅一餐~



天空島我估我呢世都唔會再入多次~呢個一世人食左一次嘅美味好滿足~~~~~~~~~~~~~~~


BYE~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言