2018-06-02

5月雜碎

熱死我啦!!!!呢個星期日日都出左去做野呀!!!
痴線架好熱好曬好想死

某日去左飲野,點火!!!


飲野前去左食野

又飲椰子湯

太好飲了

美式蛋撻太好食


這標示住又一年啦

個細路暗斜滑緊落去 呢個年代仲有細路自己落街玩

太好味

咩係不幸,就係去到心儀想食嘅舖頭冇開


整左好耐,但有啲唔滿意,每次整完都立即再買多啲色,左手畫右手手要扭住畫關節好痛呀

同事老婆整嘅蛋糕好好味


都唔好飲嘅!!!!

拎瘤中的公主生日了,你睇下個生日牌~

好學的拎瘤朝早返學夜晚JOIN返我地,再食一次蛋糕

神灣啦菠羅永遠好味

好好好好好好好味

接下來應該有無數呢個袋出現嘅時刻,今日裝左個MUJI五格橫櫃桶返去

好正金雞片

一大袋野又袋得好自如

地磚靚

渣埋咁細舊

返到屋企變左咁大袋

裝到咁多野!!!!!!!!!!!!!!!!

好抵呀~~~~~~~~一不過個眉睫美溶液設計有啲差,唔好買

上次萬寧錯過左99蚊3盒PLAYTEX嘅機會,因為去到得返兩盒,我傷心左好耐,同自己講一定要勸力啲行萬寧屈臣史,今次我緋於遇到啦,平日係47蚊到,而家係57買一送一,好平呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一共買左8盒,從容裝曬

感覺自己整嘅指甲冇出面整咁持久,兩個星期要拆啦,方甲左好耐,感覺長左好刮手,所以今次整圓甲,唉,好唔滿意,原來劃線係好難劃!!!!!!!畫到痴筋,下次唔九畫

怒食西多士

今日裝個手指到手臂咁長嘅花樽

換樽,買枝啲根已經交纏

常纏在一起,會換來危機~~~~~~~富貴竹生左紅蜘蛛呀!!!好傷心,唔怪得啲葉變得咁唔綠!!!因為舊樽中間係收窄設計,已經抽唔出啲富貴竹,所以打爛佢換新樽,咁我閒時可以洗樽同洗竹!!!!!



3 則留言:

  1. 個袋邊到買架??? 超實用!

    回覆刪除
    回覆
    1. IHERB SEARCH ECO BAGS ,我人矮揹長肩帶款會落到大脾,要打一打結,我一路拎住嘅係手拎款~點裝野佢都唔爛,好正

      刪除
  2. thanks thanks! 手拎款好靚阿! 勁似百寶袋任裝

    回覆刪除