2018-11-16

去去去去去左邊之我愛指宿—登開聞岳

都2016年嘅事
去指宿兩日一夜~去行山+熱砂浴

其中一個節目就係去開聞岳登山,好似好早就喺鹿兒島搭火車去指宿,落車擺行李入LOCKER就開始行程,巴士都幾稀梳架

行跟行

參考時間!!!!我地用高齡者黎預時間

費唔想揀相LU,不過冇咩人行呢個山,我地行左好耐都係見到小貓兩三隻,係落山時見到多少少人,日本人見到會SAY HELLO,好似外國渣車讓人行先會SAY HI咁,覺得溫暖

有人跌左枝貴貴行山杖,要落去執返

每合目都有個牌,慢慢逐步完成目標,呢個開聞岳唔算太難行,不過無經驗人士如我就一定要著好行山鞋、手套同行山杖啦,呢三樣野對今次個山好有用,初初幾合目都係啲石仔路,會行到有啲悶,但愈上就愈多唔同有啲要爬大石,爬繩,所以有手套同行山杖會好好多,當日爬到八九合目時一片雲景下爬大石,表示驚驚

令到一合目都會分派一粒糖各自食補充啲體力,行到臉兒紅紅

有啲路係咁,丫戴帽都好需要,唔記得點解,但好需要

有啲路段係爬呢啲,其實仲有啲
有梯都算EASY

行到HIHI咁

呢段路有啲騰雲駕霧

天氣唔好,睇到上頂同喺地下冇咩分別,嘻嘻,如果好天一定好靚,睇人好天係一覽無遺架!!

食埋個小午餐落山啦~



上到黎得10度,寒冷喔

成日霧水,戴帽子好


跟住係原路行返落山,嘩,感覺落山啲碎石路真係超難行,腳趾受損,但啲O架仔超輕型極匆落左山

落山即買汽水飲

有車路冇行人路

巴士站看開聞岳,落返黎舊雲都未散

盲靠呢到等巴士返去車站,錯過左要哭!


返到車站第一時間O係車站出面個足泉浸浸鬆下先,熱熱der好舒服呀!!!!

FYI,大喼係放得入架!!!咁o岩車站helper係中國人,親切喔



爬完山咁辛苦當然要食返啲能量食物


之後我戈晚我地去左指宿砂浴!!!!!真係成腿鬆曬!!!!好想再去指宿呀!!!




bye ~~~~~~~~~~~~~~




沒有留言:

張貼留言