2018-12-08

11月雜碎

11月
做野淨係記得比個客狂捽左成個月  暈~
11月休息不OT
放左幾日假
同埋......
過幾日ON CALL啦,未ON先累
好憎ON CALL呀

肥貓,一定超多老鼠食

笑死我

去左行龍抓角,因為個鄉下仔話冇行過

繼續不遺餘力推廣網袋,你睇下,犀利

呢間齋飯幾好食

終於買到個好用嘅加濕器,SOLOVE,淘寶買

天氣靚靚

低調,最緊要低調,多謝

拍左十幾年拖 真係超犀利

做姊妹

生日 最緊要低調 我蛋糕第幾年有430呢????

好靚呀

炸蝦仔  多謝A酸 食遍天下美食 

因為想食生蝦咋~

去拜神見到隻乞丐貓

聽人講HMV好似好唔掂,去左買好多特價DVD好開心,仲喺電器部買左個75折差電兼書台燈,折左先3百幾,有得較光度,白光定黃光,同USB PLUB同無線差電,嘩,諗起都想打自己做咩唔買多幾盞

戈晚去左睇林一峰,一直覺得林一峰孩子臉,但睇返INSTAGRAM佢近照,真係年長了~仲以為會有好多坎同道合嘅人,但文青好似多好多

好耐冇食800伴,下午茶一下先~燒賣真係好好味~

不得不說呢個陶罐乳酪真係好好味,成世未食過咁好食,食完洗返乾淨個陶罐又可以裝廢物,超厚身,我由氹仔帶佢返澳門仲KEEP住凍,$50一PACK,其實都抵,法國運來wo

太好味

一直為毒瘤服務,從來不求回報,但今年竟獲得毒瘤成員認同!!太高興了!會一直繼續為毒瘤提供優質服務!

威迫男朋友子車我去buyandship拎野

輕輕的mj走了,sofina悄悄的來

再次宣傳網袋

好核突呀~~~~~~~~蕭敬騰點解鐘意化濃妝

多謝毒瘤為我慶祝生日,大個人了齊人不容易呀

這是我

有獎當然有頒獎儀式

上午註冊夜晚慶祝生日!!!中間空檔去左銀行業務!!完美一天!!

自認元老四美

朝早~

倒帶返正日

WITH 男朋友子 早在2月已經訂左MEZZA9,我再話食石獅已經不批準...哈哈哈哈哈

BYE~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言