2019-02-04

1月雜碎

1月唔聲唔聲又過左啦~~~

去食野~飲到ROUND曬,我到而家都未恢復

皮膚太好不忍遮曬成臉,戈日睇JANICE~後面條女好煩~係咁問佢條仔點解人地有手指閃燈佢冇~

都唔明點解去行山有埋背夫都可以傷到膊頭

咁著係咪好矮呀?好似得160咁

睇到呢D相醒起1月之始我又受便秘之苦 真係人都癲 男友好好心買啲麒麟果比我,但啲麒麟果超快發霉


花開得靚


澳門基金會 原來我條仔未行過


咁睇唔講都唔知係澳門呀


呢個花好似布冧


VINTAGE


順便行左白鴿巢,發現原來一直未行過白鴿巢另一面


行入去


發現…


漂亮地板


紫羅蘭BB快速長大中 不過唔係我嘅 


好味道


食完唔夠飽


呢間幾好食


廬九有鏽球花 開得好靚~


同上


唉 唔好提,做足一天,好累





行過間士多阿叔話佢自己畫自己寫 幾靚呀 問完價又唔好意思唔買


我鐘意獨立包裝多啲囉,咁樣食唔過癮


松露雪糕 個雪糕質地好得


BYE~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言