2019-03-04

2月雜碎

2月係農曆新年
祝大家新年快樂~新年進步~心想事成~
2月我係月曆寫左歲月靜好
結果忙到仆街
不過2月令我好開心~~

換新揮春~

廬九啲花開得好靚

嘩,呢隻好軟刷頭好密嘅牙刷 ,刷感好嘔心,感覺刷得好唔乾淨~同形住洗得唔乾淨,結果用左幾日就忍唔住掉左

今個新年啲新年海報童子好過癮

年初一去拜神經過呢間野 

拜完神發現一棵年花開得咁靚

埋去睇下原來枝樹枝係貼上去

係膠花。。。。。。。。

年初二,計劃去八佰伴食炸子雞,點知12點先開,但1點男朋友子要返屋企食開年飯,結囝去左京都,呢個發財蠔鼓燒賣…燒賣皮呢?食發財定好市好呀?全部野都好難食

無無聊聊行過公園影

同事啲紫羅蘭花,初初開係紫色,後來就開下開下就愈黎愈多白色,好似人生白髮咁

某新春星期六終於趕得切去800伴食炸子雞

好味架

叫一隻一人食一半~正

男朋友子嚴守立即拎雞原則,因為你睇下啲人點等,等到啲口水飛曬落去,所以一定要守住第一時間拎

男朋友子買左老鼠比我,佢話我係老鼠王,佢係米妮WO

今年我紮花

唔知邊日食亭一亭

男朋友子生日,今次去左舊威斯汀,都好舒服下,今年唔凍唔熱坐露台好舒服,不過我應該要BOOK OCEAN WING,BOOK錯左BEACH WING,不過都好舒服,冇蚊咬 



放晚冇落樓下食,叫左外賣~

當然唔少得生日蛋糕 ~本來想買條尚堂蛋糕卷,但係佢放長假,趕頭趕命買左聖安娜


起身,冇尋日咁好天,仲凍左好多添呀,尋日好天到不得之了~

食完早餐未夠鐘CHEAK OUT,佢溫日文

CHEACK完OUT去食安德魯~~雞肉漢堡~大學回憶~不過係各自嘅回憶,因為我地大學同班幾乎冇交流過

黎到一定要飲湯啦
覺得影得幾瘦

生日快樂呀~~~~~ ~~~~祝你心想事成

喺到等做野時發覺呢棟樓冇左個露台

中間放左日假辦下私事,仲忙過返工


WOW  呢日睇到好多平時好少見嘅風景~



沒有留言:

張貼留言