2019-03-08

買買買買買左乜之 最後一次Sephora Subscription bag、第一次Boxycharm!、Selfridges X2、Iherb & Tatcha!!!!

我要襯Cultbeauty goodybag 同 beautylish黎之前快啲打呢篇
唔係又水蛇春咁長!!!!


收埋呢次係我就冇再訂Sephora Subscription bag,因為佢愈來愈hea!!!!
首先又係呢個百佳牌Sephora ROUGUE GEL LIP LINER,好過啲眼線筆之類,不過都唔知放左去邊

收第2枝,MOROCCANOIL HEA到我手都震埋

TARTE LIGHTS LASHES 又唔知塞左去邊  MASCARA真係唔係好想試歐美牌子,冇期待都會失望的

TOO FACED COOLING MATTE SKIN PERFECTING PRIMER,“MATTE” WO,食緊A酸唔用啦,一陣裂開,搵機會送比有緣人試

CLINIQUE PEP-START EYE CREAM ,HEA HEA HEA,我有兩枝啦!!!!!!!!!! SEPHORA執袋好心都CHECK下幾時送過啦!!!!

FRESH SUGAR CARAMEL HYDRATING LIP BALM,緋於有啲令人會精神少少嘅野係袋入面,但由於寵幸TATCHA LIP BALM中,呢盒未開黎試

今次有袋仔送WO,感覺開心,貪心小女人送個布袋仔都語帶興奮

拎個盒出黎欣賞下

我搶到SUQQU 2019春天限定色 透 葵 陽 !!!!!

反翻轉比你睇,同平時一樣

真身,不過而家呢啲乍暖還寒嘅陰陰天唔係好適合用,夏天就正正子啦

叫代購幫我買左PAT MCGRATH LABS MINI LUST GLOSS~~~~WARM VERSION~~~,第一之收時係COOL,好心傷,因為呟色好barbie好唔啱用,等左好耐先同代購換返個WARM~~~~啲色好實用~係值得入手~~~唔貴啦仲~代購好似二百幾蚊

點解我唔訂SEPHORA SUBS BAG啦?因為我轉戰BOXY CHARM呀!!!,打開係咁

首先係OFRA LONG LASTING LIQUID LIPSTICK HAVANA NIGHTS,就咁睇是咪好靚呢,可惜我搽完就............只能講係非常氣場色,要化到外國啲IG GIRL咁先襯得起......

STARLOOKS...........默默放返入盒,所以到現在都唔知係咩黎

跟住係呢盒,TARTE SEA VOLUME III

SWATCH上手都幾靚,不過得一隻打底色其他全係閃粉,我覺得其實差唔多色,化完有啲似WET AND WILD個EGGSHELL化出黎咁,都係戈種FEEL

呢盒野淨係有TATCHA呢兩塊LUMINOUS DEWY SKIN MASK已經值回票價,唔使多講

BRIOGEO STRENGTH MOISTURE LEAVE IN MASK,多收無妨~

話說有日THACHA話買野夠100USD就送一盒有色LIP BALM,我思前想後,TATCHA LIP BALM好好用丫,咁有色LIP BALM咪會又潤又有色又好用囉???而且一盒LIP BALM賣緊三十幾蚊美金,咁我買一百蚊野,咪可以當有折LO???結果貪心小女人又出動買TATCHA啦!!!!!

多謝TATCHA 次次咁有心寫卡仔

揀SAMPLE,揀左INDIGO手霜,正裝揮霍無道如我都唔會買!SAMPLE唔使錢我就揀啦!!!!

又為幻想中的旅行揀左 VIOLET-C BRIGHTENING SERUM

再為幻想中的旅行揀左THE ESSENSE

買黑盒送紫盒~~~

買左個VIOLET-C RADIANCE MASK,未用,NO COMMENT

THE RICH POLISH CLASSIC~

之前用綠色粉都幾好用,仲好似用極都用唔曬,不過個樽SILM啲就好,方便倒出黎用嘛

TATCHA THE ESSENCE

咁啱用曬朋友比枝神仙水,又唔想開枝泵裝SKII住~,就買THE ESSENCE交替使用下~

送嘅LIP BALM,揀左RED CAMELLIA色,即係紅色

超有份量包裝,重疊疊的,雖然紅色,但因為係LIP BALM,所以係為嘴唇提高紅潤感戈種紅色,唔會變左大紅唇,手指亂搽都冇相干,同真係潤戈隻潤,用TATCHA LIP BALM我A酸嘴都唔會起死皮,卡死皮,由心潤出黎戈種,啲紅色都唔會卡紋咁低B,真係幾好用,最唔好就係貴(原價3十幾四十美金呀!!!!)同埋係MUG裝囉!!!

WOW 咩??!!!!

買左REGENERATE牙膏,比小紅書吹吹吹,原來SELFRIDGES賣都唔算貴,唔使一百蚊,擠出黎有閃粉幾靚靚,但剛剛擦左幾日冇咩感覺

聽講SUQQU GEL EYELINER幾好用

小紅書吹水話佢唔溶我又走去買,買左02係深啡色,打開感覺筆芯應該幾短,不過都係易畫同實色,幾好畫,不過淨係單用佢係會溶,唔開心呀,不過加多層MOTE LINER就唔溶LA又,不過已經唔係淨係畫GEL EYELINER嘅妝感啦這回事啦~世上應該冇唔溶嘅眼線筆,係咪加多層MOTE LINER都唔甩,咁我買返LOVER LINER眼線筆黎畫咪算~~~一樣都幾好畫添??不過我唔死心,我仲想買SUQQU個淺啡GEL EYELINER!!!!

又買左咩呀

登登登登!!!比連登吹棒下買左GUERLAIN LOR PRIMER同黑金粉底嘅,感覺個PO比小紅書信得過,佢地呢排推SUQQU 桃橙呀!!!!丫!!我對SUQQU 胭脂冇咩抵抗力!!!我要買呀!!!!!!TAKE MY MONEY!!

美麗纖巧嘅盒身,就是SUQQU

的確又OK~ 呢排成日有用~我唔敢買06,因為我唔夠白~~~~

跟住又走去買IHERB,有折丫嘛!!

幫同事買嘅HONEES 喉糖,有蜜糖夾心係入面,我覺得二寶好食好多,不過喉糖同糖比好似唔係好啱比

都係同事要,我都係覺得二寶好食啲

幫個朋友子買,周街推薦人地好用

我自己買左個粗帶款,都幾好用WO,比長帶款條帶短,長帶款要打結先上到膊,呢個粗帶款長度對16X高度女仔都OK,幾FRIENDLY

不能自拔次次買牙線 ECO-DENT GENTLE FLOSS

ARTNATURALS ARABICA COFFEE SCRUB 眼殘見唔使一百蚊以為好抵,點合原來細過買開嘅糖SCRUB成一半,不過幾香咖啡味

買左三盒 ALL NATURAL FUJI APPLE CRISPS!!! 自已鐘意食,身邊人話似發泡膠





BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言