2019-05-05

4月雜碎

4月之始一直都傻下傻下 因為未病好
帶住病病的身軀去左台灣hea
跟住繼續放假到5月先返工
結果hea到肥曬


棵野生左菇


又食 究食茶 都幾好食~


我最鐘意嘅《You're the worst》終完完左 我真係好鐘意個結局呀~~~


上次拎個袋,想搵咩都要搵一輪先搵到,決心買個包中包,整齊好多,起碼啲野易搵好多,真羨慕搔到細袋仔啲女仔,我出街要拎好多野先安心出街!!個袋超級重


陰公 呢張相個背後故事就係陰公


啲公仔眼好傳神


有一天去左睇"你的左手我的右手"展覽,原本冇打算睇,但咁啱在台灣就唔好錯過了,因為香港一定好多人去睇~不過台灣其實都唔算少人,我地都等左一等先排到入場睇~


好浪漫呀有ELLEN同FISH結婚片段!


又去食壽司吧


我覺得分開食好食啲


唔記得左咩味LU~
今次唔係係咪周末去,多左人,服務冇咁貼心~~~上次一樣都叫酒飲有送左啲好好味嘅送酒小食,今次冇,又冇得MENU點~少了點點滋味


回帶返啲飛 好似有幾款唔同款


我條仔去左呼單車時我都係食齋 用GOOGLE MAP SEARCH素食去左"上善豆家"食,價錢都唔算相宜,中午食個SET 圍返都100蚊MOP~,呢個係餃子,還好啦~


我住戈到唔錯WO,有個AREA比你坐下,朝早就自已整早餐食,其他時間有幾並生果同蜂蜜蛋糕擺喺到比你自便,到佢一直有咖啡松同茶熱水提供~幾好~地點又方便,我推介~叫艾爾行旅~


留喺台灣幾日都冇咩特別野要做,盲行左半個鐘去買微熱山丘,天氣涼涼的,幾舒服





春天,處處都是花


唔知點解有個復活節像


春天處處都是花~~~


食開有條瘾,又去左上善豆家食SET LUNCH,今次呢個係豆腐丸子燴白菜,好彩啲菜係娃娃菜唔係白菜,啲前菜好食~~~白飯好好食~~~澳門有就好啦,不過台灣呢個SET要NT$380定360,加埋一都唔平呀!!!


食曬,所以係好食

男朋友子又黎左搵我啦,一齊出去食好啲,今次食暪著爹居酒屋,呢個邊爐都幾抵食,另外再叫左啲片燒同酒,超級飽,龍蝦好新鮮好食~


酒店呢隻蜂蜜蛋糕好食


打包走啦,我男友子早一班機走先,佢幫我抬左好多微熱山丘返去,超感激佢,因為我個喼已經爆滿曬成二十幾KG,推到我死死下


最後一晚去左食意大利野,因為想食羊架,係到搵,好彩腳程內有間~啲炸雞粒好好食,喝點小酒人好舒服~~~


回帶返壽司吧


回帶返展覽


真係唔好貪平,諗住淘個有度數太陽眼鏡,點知超級暈,行平地都有啲虛擬,拎去眼鏡舖換返啲鏡片先得。


返返澳門,放展假處理下啲雜務,食個貓哥



男友子與我


又來到一年一度的前老闆娘生日聚會,眨眼都咁多人,多謝舊老闆仲記得我



一個轉身去左香港,自己周圍行下想買野,好後悔去左尖沙嘴超多人,但我有野一定要喺尖沙嘴拎,多人到好冇精力,要飲杯米水休息下


跟住返返CWB搵同事子食飯,要再飲多杯米水,呢排冇無花果葉水,好傷心

話說男朋友子去左舊年12月去左尼泊爾行山,明信片一直嘮嘮叨叨話酒店冇幫佢寄,四月突然一日就無啦啦到左屋企啦~~~~~


春天花開處處~


落雨指標藝墟 買曲奇餅食


放大假下,緋於有兩日係起到身食11:00前會供應嘅早餐SET,感到開心


好大雨啊




BYE ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 美好的生活!
    我都係要用大包包揹一大堆嘢上身才安心的人:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好羨慕用細袋好無負擔嘅人呀,但咩都裝唔到就好冇安全感!

      刪除