2019-06-23

5月雜碎

5月我轉左工呀!!
所以又要重新適應啦
工種又唔同左 每間公司又唔同Style ~
要好好努力適應~~~
我而家每晚十點半11點前就會訓架啦!!

加上我要搬屋…見到成屋野就想哭
真係公私兩忙
都冇咩心思打blog做其他野


原來呢款野叫青瓜苗 好正 超清新好食

臨走時去左girl's talk


福音呀無糖

去左改堆返工衫,咁睇好肥

去左舊同學婚禮~

某日出去做野時,唉~真係好有需要整治

呢個7仔袋朋友子話幾好用幾裝得野 我梗係有換啦!!

早餐 還好

喺印田買到beyond meat,都係僅此一次,都冇再見到,但呢款係最好食

超級難食

執拾行裝,足足搬左成個星期!!!!


伴左我三年幾嘅夾子本,上天下海都係帶住佢,陪伴著我渡過不少大時大節深夜凌晨,改裝到可以裝file,係咁用膠紙修修補補延長佢壽命~感謝你

可以慶祝埋5月生日嘅同事先走~

養左接近一年嘅不明植物由兩塊葉養到鬼咁大棵,個個見到都讚靚呀,而家比左同事養~

去左新公司虐下附近啲午餐,呢個不合格

亭一亭好食~

行行下街見到幾靚嘅樹上果子

BYE ~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港係等埋份BONUS再走吧!睇親子王國時見到咁講,哈哈哈!!

      刪除