2020-04-06

3月雜碎

3月   氣氛有啲愁緒
做左一個星期其他野 積左好多野帶去四月做~
四月~迎接假日
呢架車焊左個煙灰盎,好HARDCORE!!!!

好靚呀!!!我買左

椰頭椰腦個椰子雪葩真好味~

東媽煲的湯 

行過親都覺得好靚 而家啲樓有露台都叫恩賜 我屋企露台再大啲就好,或者好似我阿婆屋企咁 雙露台 廚房有個露台晾衫 咁廳露台就可以CHILL ~近年新樓淨係見出現過一棟全部雙露台設計 地點咁差都貴一貴~ 

貓哥新產品 刈包~~~好味道~~~~

咁靚應該係我自己切

DAISO呢個計時器真係好好用啊~~~~~~~~~~~~~廚房必備

男朋友子落廚請埋仍成家上黎食 仍媽自帶左三道菜 上殷仲炒左個麵比大細必食 哈哈哈哈哈哈哈 洗碗洗左大半個鐘 差啲洗到哭

某日慢煮羊肩~~~~原來唔使掩,慢煮完加鹽煎就得 及現新大陸一樣,我想下次試下慢煮完拎去氣炸

在家工作時恐慌性購入嘅消毒,而家有成幾公升酒精搓手液,想哭

超級大狗

阿婆好堅

咁靚 當然係我切



BYE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 則留言:

  1. 那幢舊樓是在北角嗎?
    那酒精搓手液真有點誇張,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係澳門黎架,仲買左好多清潔用品,好苦惱

      刪除
  2. 哥隻大狗同埋拖好多狗哥個阿姨我都有見過XXXXXD
    我地果然係同區番工XXXXXD

    回覆刪除