2020-10-25

三十真係而立?



做人三十零歲通常要做嘅事都做了 

凡事諗諗自己咁嘅"姿質"(一詞幾義!!!!)今日有啖飯食有瓦遮頭有個人陪都叫有賺啦

不過覺得自己都3x歲仲懵下懵下咁 冇咩社會知識 唔係咁好 

仔就唔生架啦 會肥個肚又有紋個樣仲會變媽媽樣 我真心唔想為子女付出精神青春時間財產  既然可以選擇當然係揀唔生  我想過嘅係冇咩負擔嘅生活 人各有志啦

最近先知原來啲托兒所以幾千蚊一個月 好貴呀!!!寧願買衫買鞋一定開心

唔好講咩幫我湊粗生粗養之類的話 雖然生左一定有人湊仲一定湊得好過自己

我自己都唔會粗生粗養自己啦 但若要提供好生活比子女 我就要犧牲自己嘅生活質素 唔得囉 同人地幫你湊bb 等如搵親戚裝修一樣 你咩聲都出唔到呀!!!以我嘅東南北性格 一定日日嘈到拆天

好彩我條仔唔想生嘅意志貌似仲強烈 唔係應該各散東西左

嘻嘻嘻

廢話完畢




沒有留言:

張貼留言