2020-10-11

買買買買買左乜之 IHERB 76折

 好耐冇買IHERB!!!!

更耐係冇打戰利品系列

又唔係冇買野

不過中間唔知點解電話啲相上GOOGLE唔係好順就冇咩打

加上而家部電腦同我條仔電腦平排 冇咩私癮*.*

睇返我呢幾年真係買左好多廢物!!!

76折唔囤貨就蝕本啦!!!不過呢到成百五蚊運費

買同一樣野勁多件第一件事拍片點貨,結果少左一盒,極速辦理退款~

唔知點解近排澳門愈黎愈少地方賣棉條,搞到我好心慌,見有折充入左每個用量各十盒,折左三十鬆啲一盒~

咩用量都要買十盒

不過未用過呢個牌子,唔知好唔好用呢???

用開上面牌子隻棉花棒但勁耐都冇補貨,買住呢隻牌子順便湊下數~

想市弓我呢排個髮線位勁痕  痕到驚 結果去睇醫生又話睇唔到有問題,唯有自救,勁買茶樹油洗頭水

呢個係蘋果醋洗頭水 未用唔知好唔好用 唉影到咁 懶呢

有折就買下洗頭水試下

明明我係打算買呢個牌子系列嘅茶榭CREAM,因為睇CM話戴口罩搽佢啲皮膚變好左,因為買戈時係7月好熱,我臉成日又紅又甩皮,點解眼殘,買左洗臉…未用

IHERB之前做美妝精選勁折 記得呢枝折左好平所以買,但未開反用,我係開櫃桶先醒場起有買

都係美妝有折精選~折左好平就買返枝,未開黎用

都係有折,平過SELFRIDGES少少,買枝試下,而家手好乾

前幾日開左黎用,層粉都幾厚…

都係有折啦,但未開黎用,我都唔記得有買過~~~~

有折…買…

防曬粉,色有啲暗沉,戈時諗住中午喺OFFICE補妝補下防曬咁,但個蓋都幾關難關,梗係有幾條毛差出黎

呢樣先係我要買嘅茶樹CREAM,都OK~ 一百蚊枝

仲買左幾樽保健品,第一樽用黎減重,以前食過都OK,今次試下另一隻牌子,跟住就係有排訓得超差,諗住食褪黑激素會唔會好訓啲,結果訓得仲差又狂發夢!!!!!!! 唔敢食了~~~~跟住係BIOTIN,食食下唔記得左食。 



BYE~~~~



沒有留言:

張貼留言